8.5.09

أنا على تيييت يا رجااالة


باعتذر يا جماعة عن خرق فترة الصمت اللى عاملينها هنا فى تهييسة........

بس الموضوع يستاهل.... على الاقل بالنسبة ليا......

من فترة ليست بالوجيزة... كنت عملت هنا حاجة كدة .. سمتها تجربة اذاعية ......... وكنت فرحان بيها ......

المهم.... انا ماسكتش .... بعتت لتيت راديو.... والحمد لله أذاعوا الايتم اللى بصوتى.......ولان تهييسة مشاركانا فى كل حاجة ..... فى فرحنا وحزننا ... حبيت أخليكو تشاركونى فى التجربة دى......


انا بتكلم باسم"جدع حتى الثمالة "........ عن " شعوذة التنمية البشرية"....رابع واحد بيتكلم......

خش واسمع يا مواطن.......







هناك 5 تعليقات:

ايمان مجدى يقول...

رفعت راسنا يا جدع بايتم جااااااااااامد جدا
وبجد موضوع التنمية البشرية ده افور اوى وفى ناس بقت بتدخل فيه اكل عيش بس وهما مش فاهمين حاجة
عقبال الايتمز الجاية ان شاء الله
انا اوشة على فكرة

غير معرف يقول...

مبارك عليك التهييس العالمي ..
و الله و تهييسة بقي لها رجالة بيتكلموا في المحافل الدولية :)

علي كل، و نظرًا لظروف الامتحانات، مش حاقعد مستني البرنامج لغاية ما ييجي يعني .. ابقي حط الفقرة دي هنا، و سمعنا صوتك

Unknown يقول...

ايمان مجدى.....
شكرا يا ايمان على التعليف الرقيق دة ورفع المعنويات الهايل دة......
وبعدين دة من بعض ما عندكم.....
ومنغير ما تقولى سعادتك انك اوشة .. انا عارفك وخابزك وعجنك....
شكرا تانى مرة على المرور....

الدائخ.....
شكرا يا رافع اعمدة التفاؤل فى مدونتنا الحبيبة .. بس الظاهر انك مافهمتنيش ..... برنامج ايه اللى تستناه.. دة مفيش اساسا غير البرنامج دة الى بيتذاع.. ويا رب تكون فهمتنى..

غير معرف يقول...

ازيك ياجدع الله ينور الايتم جامده موووت موووووت عجبتني قوي,,,, قولت اللي نفسي اقوله والله ...rose

Unknown يقول...

شكرا يا روز على التعليق والمرور...
ماتحريميناش دايما من تعليقاتك
وبعدين امتى حنسمعك على تيت بقة....

Related Posts with Thumbnails
 
Share
ShareSidebar