18.2.10

فازوع كوبسة


خير اللهم اجعله خير .... وانا نائم بعد يوم طويل من الملل الروتيني الاقي نفسي وسط مجموع من الجنود وبنمثل لعبة
House of dead بس الجزء رقم الش ....ما علينا انا كنت بقود الهجوم واذا بكائنات غريبة الشكل والملامح تهجم علينا فحاولت الفرار (معلش بقى هتقولوا جبان ...جبان ياعم بس اعيش وزي ماقال سيد شيبة الله يرحمه ياروح ما بعدك روووح) ولكن فوجئت اني داخل نفق غريب والمخرج الوحيد عبارة عن سلالم مين غير درجات سلم يعني زحليئة .. ما حولتش افكر واقعد اطلع اطلع لحد الحملله وصلت للسطح انا واللي معايا وشوية لاقيت وحش كبييييييييييير ( صِوْب ) مش باين منه اي ملامح بس على ما اتذكره ان كان راسه اد جسمه المهم ماعرفش لييييه كان شايل مني بالذات لاقيته بيجري ورايا بشكل مستفز المهم ماكدبدش خبر وقلت يا فكيك و مالاقتش حل غير اني اقفز في النفق اهو ارحم منه برده وخد النفق زحاليق لحد ماوصلت لتحت لاقيت كانلت تانية غريبة عملت فيها جيمس بوند واعد اتنط عليهم ولا كأني في مراجيح مرجان بس فجاة اتكثروا على بصراحة انا خفت على شرفي وفي اللحظة الحاسمة ................ لاقيت ماما بتقولي انت مش نازل انهاردة وقمت مسكت فيها لحد مادركت اني كنت في مغامرات عقلة الاسبع والحمدلله عدت على خير .............................. سلام





ليست هناك تعليقات:

Related Posts with Thumbnails
 
Share
ShareSidebar