6.12.07

احتجاب!!!!

سألونى ناس كتير عن التدوينة الفاضيةاللى انا عملتها( تلاقيها بعد تدوينة مصر بتهيس معانا) على طول...... فكرونى بهزر ...... أو كانت غلطة ..... بس أنا دلوقتى أنا حقولكم السبب ...... السبب أن انا زهقت من كتر الحاجات اللى بنكتبها(ومع جودتها) محدش بيعلق عليها........ زهقت من التصويت اللى اول ما اتعمل افتكرت 500 واحد حيخشوا يلطموا ويصوتوا....... بس للأسف لقيت 14 واحد بس
مصوتين ..... منهم6 مهيسين..... واكيد منهم المصرى الجديد..... والصباغ...... كدة 8..... يعنى الناس الجداد اللى صوتوا يعملوا بتاع 6
غطينى وصوتى يامة..... ودة يناقض اللى مكتوب برة على العداد 900 واحد ...... انا عارف انك مش مفبركه يا عبد..... مش عشان حاجة..... بس عشان هوة مينفعش يتفبرك......... زهقت من انقطاع المهيس الاكبر والمجنون عن التهييس..... وكانها( اسف) مزراب الناس تخش وتطلع من غير احم ولا دستور ومن غير أى احساس بالمسئولية...... فانفعلت داخليا وققرت اعمل حاجة..... فقررت ان اعترض...... فكان ما كان





هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

الصبر طيب
ماتستعجلش و كل شيء بأوانه
طب ما أنا قدامك، مفيش غير واحد بس مضي علي الاعتراف، و عادي

take it easy ya 3azizy

Unknown يقول...

باحلى حاجة انت قلتها لحد دلوقتى الصبر طيب ويا مسهل.... بس يا ريت دة يتبعه عمل.....ووالله انا اول ما بالاقى واحد فاتح ببعتله اللينك على طول

Related Posts with Thumbnails
 
Share
ShareSidebar