15.8.08

انا حقيقي آسف

يا جماعة أنا شايف تدوينات عن المدونين الكسالى وكلام كده وبقولكم حقيقي أنا آسف ، بس أنا كنت في حالة نفسية لا تسمح بالإبداع على الإطلاق ، وكنت بشوف تعليقاتكم في الميل بتاعي ولأول مرة أتجاهلها وما أردش وما شاركش في الحوار ، ان كنتم زعلانين مني انا زعلان من نفسي أكتر ، وعلى العموم انا حرجع أكتب تاني في المدونة بس إدوني شوية وقت ، ، انا بجد يا جماعة كان لازم اقعد مع نفسي في لفترة اللي فاتت وأشوف انا رايح فين وأراجع نفسي واشوف بالظبطت انا عاوز إيه من حياتي ،

أنا عارف يا عبدالرحمن إنك من يوم آخر مكالمة شكلك متغير من نحيتي بس انا عايز أقولك ان ده كان الحل الوحيد اللي قدامي في الوقت ده بس بعد كده انا غيرت كلامي معاهم وقلتلهم اللي انا قلتهولك
انا عارف إني بالحوار النفسي ده حقلبها مدونة حريمي بس يالا مش مهم :)))
بس حقيقي يا جماعة متزعلوش مني عشان انا انقطعت لا حس ولا خبر بس الدنيا مشاغل بعدين باركولي مش مسكت مهمة اسقبال الطلبة الجداد في الكلية مع الجمعية العلمية ،
بالمناسبة يا عُبَد مش بديوي انتخبوه تاني إول إمبارح بعدد أصوات أقل من السنتين اللي
فاتو (10 مع 1 ضد 1 متتنع ) السنة اللي فاتت كان (100% مع) ههههههه
بعدين يا عبد إيه الجمال ده نزلتلهم قصة السيف كمان (انا بحبها على فكرة ) ، والناس نازلين هاتك يا مدح ، استمر يا بطل على رأي بديوي ما انت حلو اهه
بس عايز استفسر منك على حاجة : انت كنت حاطط في الفيس بوك إنك
(overseas)
يعني إيه ؟ انت مسافر ولا إيه ؟
وآخر حاجة عايزك معانا يوم السبت إن شاء الله في الجمعية في تدريب حلو عن مهارات التواصل (كومانيوكاشن سكيلز)
هههههههه
بعدين يا جماعة كلكم مبروك النجاح و عقبال كل سنة وخلونا نسمع منكم ،
و حبيبة : شكرا على الرنة (من شهر تقريبا )هههههه
وانتظرولي حاجة قريب

المهيس الأكبر





هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

يا هلا يا هلا

فييييييييييييييييييييييييييييييينك يا راجل .. قربت أنساك و الله .. و بعدين أنا ما كنتش متغير من ناحيتك و لا حاجة .. أنا كنت زعلان عليك ..

نصيحة زي واحد صاحبك حياخد بيها .. سيب الجمعية .. خليها صيف و بس، و إلا مش حتحصل أي حاجة ..

ثانيًا أنا بشكرك يا سيادة المهيس و يا سيادة كاركارينا علي رأيكم في قصة السيف .. القصة دي بجد عزيزة عليّ قوي ..

ثالثًا .. نريد قليلاً من النغكشة .. ألا هلبوا هلبوا فاكتبوا بنوا التهييس أحسن شكلنا حنشحته بعد كده ..

رابعًا و أخيرًا .. لا overseas و لا حاجة .. كل المطلوب إثارة فضول أي شخص، و أنت اثبت لي إن أقدر أعمل كده بس بالكلام المناسب .. شكرًا جزيلاً ..

Unknown يقول...

والله يا ابنى انا فربت اعيط..... حالة نفسية اية ... لية هو انت اتطلقت ولا عيلك سقط..... اية يا عم عبد .... بتوع الجمعية أخدوك مننا ولا اية .... وبعدين انت لو ما كنتش فارق معانا هو احنا كنا عبّرناك...... انت حد " عزيز" علينا و"فتحى " علينا كمان ولا تزعل يا عم ..... تحياتى ليك يا سيادة المهيس الاكبر

Related Posts with Thumbnails
 
Share
ShareSidebar