3.11.07

انا ااااااااااااااااسف!!!!!!


فى البداية: متاسف يا رجالة على التأخير... طبعا انا شايف تنهيدة الارتياح تنطلق من صدرالمهيس الاكبر- مش عارف شقتها ازاى -وهو بيقول" اخيرا جه"وسامع بودانى الدائخ وهو بيقول" المدونة كانت بايظة من غيرك يا ريسنا"-هو مقالش يا ريسنا من عندى دى-.وسامع حبيبة وهوبيقول" اهه جه يا ولاد اهو جه يا ولاد" على اعتبار ان انا رمضان ....ولا مجنون الجنة اللى ما بطلش يجيب فى سيرتى وانا مش موجود المهم أن انا بلغنى ان فى اجتماعات حصلت وحاجات ومحناجات وتقرر انهم يرجعونى أدون تانى_مع انها تدوينة واحدة والله- امال لو كنت بأدون 500 مدونة فى الثانية زى ما بيعمل المهيس الاكبر كنتم عملتم اييييييية؟اظن كنتم حتسيبوا الكلية بقى وتقعدوا تقروا وتعلقوا .......بس انا مش عايز كدة ....... هية بس الدنيا شغلتنى شوية وزى ما قال الشاعر الدنيا مشاغل يا عم بابل والدنيا مصالح يا عم صالح.......نتكلم بقى جد شوية ..... مع كل هذا الامتنان المحشو بتقديرالمتغمس باحتفاء قررت انى ادون مرتين اسبوعيا يلاهيصوا.............

تنويه: تعليقاتكم مهمة للغاية فانا اعتقد ان المدونةوسيلة للتواصل بين المدون والقارىءوليست كلام مطروش بيطرشه المدون فى دماغ القارىء "متأسف على اللفظ"والسلام ختام..................





هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

أولاً من باب الغلاسة المدونة ما كانتش بايظة من غيرك و لاحاجة، دا أنت أحدث أعضائها يا راجل :D
ثانيًا من باب الغتاتة المرة دي .. أولها كده قصيدة غزل .. يا ابني عاوزين تهيييييييييييييييييييس .. افمهونا بقي مليتوا البلد !

عبدالرحمن كمال يقول...

يا عم المسطول انا اللي كاتب قصائد الغزل وحيات ابوك والغالين عنك يا شيخ ركز شوية وقولي من أحلى في المعارضة ومتنشفش ريقي

غير معرف يقول...

أهوا إحنا كل شغلنا في السطل ده .. و بعدين أنت مالك أنت اللي حاطط و لا اللي مش حاطط .. بسسيطة يعني لما ميكونش موجود منه غير تلاتة بس، اللي مزعل فيفي إيه بالظبط علشان محمود مستني سعادتك يعني ..

Related Posts with Thumbnails
 
Share
ShareSidebar