6.4.08

ذكريات على شاطيء

مرت سنون ولازلت

أزور البحر و أنتظر

و ابحث عنك بين

النجوم وحبات المطر

أناجيه و دوما اسأله

ان كان رآك القمر

يا جنوني هل حقا أني

قد اجدك بين البشر

أو أنك مثلي تشتاقين

و يغلب عينيك السهر

فاني أحن و يغلبني

الشوق فاكاد انفطر

أدرك أني قد ابدو

تمثالا نحت من حجر

رويدك فاني أخفي

غير الذي لك ظهر

لي قلب أغلقته أزمانا

على حبك أنت قد فطر

لي قلب أخفيته كيلا

يبديه لسواك القدر

قلب يهواك أكثر مما

نطق شعرا أو سطر

تمر السنون و أنا

على ذات الشاطيء أنتظر





هناك 9 تعليقات:

غير معرف يقول...

أيوه كده
فين الكلام ده من زماااااااااان
يا راجل نشفت ريقنا .. صمنا صحيح بس فطرّتنا علي خروف محمر

بجد عجبتني .. إلي الأمام معتداااااااااال مارش !

Khadieja Eshra يقول...

جميلة قوى القصيدة دى

Karkarina يقول...

enta tab3an 3aref ra2yi men 3'eer makteb
howa da skobl bta3 zaman

Unknown يقول...

جميلة يا حبيبة .... اسف على التاخير بس ححللك دلوقتى

SKOBL- Little Lazy Me يقول...

*الدائخ
يلا يا سيدي بالهنا و الشفا .. هي جت كده في لحظة صفا و سرحان ، و الحلم القديم نقح عليا شويتين
انت تحياتك بتاخدها لما باشوفك

*anonimous
شكرا للإطراء الرقيق .. و فعلا الحصالة بتاعتك جامدة و قروشها لذيذة
و لك كل التحيات

SKOBL- Little Lazy Me يقول...

*karkarina
نورتنا يا راجل بعد الغيبة .. انت قلتلي رأيك ع الياهو و أنا عارفه و شكرا انك برضه فت و سبتلي رد هنا .. صحيح هو مش زي زمان أوي بس فيه حبة نفس من بتوع زمان .. و برضه نفحات الحلم القديم فيه
و انت تحياتك مخلصهاأول بأول

*جدع حتى الثمالة
ولا يهمك ايوه كده عايزك تطلع العقد و اليلاوي بس يعني خليك حنين .. احنا عايزين كثير من الحقائق قليل من الفضائح :) باهزر ، أنا بجد عايزك تقول اللي في نفسك و أنا مش زعلان ولا حاجة .. وده وعد
و ادي شوية تحيات على ما أشوفك

غير معرف يقول...

رااااااااااائع جدا

حلو بجد

ماشاء الله عليك

Empress appy يقول...

ايه يا عم الكلام الكبير ده

تسلم كيبوردك ودماغك

SKOBL- Little Lazy Me يقول...

*همس
شكرا على الرد المشجع
و لك كل التحيات

*appy
الله يخليكي .. بقولك ايه و أنا باقلب في المواضيع القديمة ، لقيت خروف من بتوعك تايه و انبي تيجي تاخديه أحسن عمال ياكل في اللون الأخضر في البلوج و انتي عارفة احنا ما صدقنا لقينا الtemplate ده ..
و لك كل التحيات

Related Posts with Thumbnails
 
Share
ShareSidebar