8.10.08

دة حقنا !!!!!


دة حقنا .... حقنا ان احنا نقول للعك لأ...... وان احنا نصفق ونصفر كمان للمجيد اللى بيحترم عقولنا ...... باختصار ومن غير غاغة.....انا حاكتب سطر تعليق على كل مسلسل من مسلسلات رمضان.... على فكرة انا ما اتفرجتش الا على حلقات خاطفة من كل مسلسل وكام حلقة اخيرة..... بس من حقى برضه اكتب رأيى


الدالى: صباح النفخ المباشر واللا مباشر.....الدالى الصغير ضاع يا رجالة ..... ولا عزاء للمتفرجين .....كل اللى عليك تعمله انك تدعى ان ربنا يحييك لرمضان الجاى وتشوف الجزء الثالث !!!!! أنا عن نفسى ما انصحكش


شرف فتح الباب : دراما سوداء وغامقة اوى ...... الفكرة نفسها تستهوينى وهى الصراع الأزلى- الحقيقى- بين الحلال والحرام..... ولكن بجد حرام عليك يا فخرانى كمية المأساويات اللى انت عملتها فى المسلسل دة


ناصر :الزعيم الذى لا يخطىء.......


قمر : تمثيل وفكرة واخراج وتأليف فنانة العصر القديرة : فيفى عبده ......... دراما مكانها مش هنا .... مكانها فوووووووووق!!!!!


فى أيد أمينة :ما عجبنيش فيها الا البرازيلى ...... فى طريقه ان هو يبقى حاجة كويسة


برنامج" ريا وسكينة" : الهبل فى الجبل!!!!!!


برنامج "عفاريت حسين الامام ": صباح الرعب وتخبيط الركب فى بعض ...... اعتقد ان كل اللى استضافهم كانوا بيحوروا علينا !!!








هناك 7 تعليقات:

ojg يقول...

ههههههههههههههههههههههه
يابني وايه بس اللي يرميك ع الهم ده
مانت كنت من غير عقلك جاهز
ع العموم كلامك مختصر بس في الجوووون
انا برضو كانت عيني بتلمح حاجات
والحمد لله ما ركزتش
بس أضم صوتي لصوتك
سيما أونطة
هاتوا اي حاجه واحنا نمشي
:)

Unknown يقول...

وأولا شكرا على مرورك .... ثانيا........والله ما اترميت ولا حاجة ... دة انا بابقى عايز اعمل حاجة معينة .. الاقى المسلسل من دول زى القضاء المستعجل ... وهوب .... اقعد اتفرج

غير معرف يقول...

صدق من أسماه العك ..
أنا من زمان ريحت نفسي و فسيت دماغي من موضوع المسلسلات ده .. رمضان ده شهر حاجة من اتنين: يا عبادة يا مذاكرة، و إن ما كانتش مذاكرة يبقي شغل ..
بلا مسلسلات بلا هم يا جدع ..

Unknown يقول...

أخيرا ... سعادتك نورت المدونة .... " زغروتة طويلة "........ الواقع أيها الدائخ انت عامل زى الاب الروحى لينا ......ما أنا برضه فسيتها وما اتفرجتش الا على حلقات معينة....تحياتى .... بطلب منك ترجع تانى للمقالات ... سيبك شوية من القصص

SKOBL- Little Lazy Me يقول...

أنا بصراحة كان عندي رأي في المسلسلات أو بمعنى أصح في الممثلين نفسهم و بعدين فضلت أخليه في سري أحسن

و لك كل التحيات

Unknown يقول...

انت وعدتنى انك ترد عليا ببوست كامل ... وانا مستنيك....صباح التهييس

Unknown يقول...

انت وعدتنى انك ترد عليا ببوست كامل ... وانا مستنيك....صباح التهييس

Related Posts with Thumbnails
 
Share
ShareSidebar