28.10.08

صداع" الحلقة الاولى- الموت مللا"






دى تجربتى الأولى اذاعيا ....أعلم أن ينقصها الكثير لتنضج ... لكنّها أفادتنى كثيرا.....مش عارف لفظ " اذاعيا " دة يمشى ولا لأ... مشّيها.





هناك 18 تعليقًا:

غير معرف يقول...

سلام مانجة يا معلم ..
مش كنت تقول .. كنت جبت لك إمدادات من برامج التسجيل و القص و اللزق و الميكس .. كنت روقتك ..

بس بجد جامدة جدًا .. استمر يا بطل، و اسمحلي أغير صورة المايك اللي أنت حاطه ..

سلام

غير معرف يقول...

اه الحلاوة دى يا حضرة المذيع.وحشتك أيام الاذاعة المدرسية ولا اة!!!!

Unknown يقول...

الدائخ :سلام كبير أوى لرافع أعمدة التفاؤل فى مدونتنا تهييسة ... سلام مربع للجنرال جبر الخاطر والمارشال معنويات..... ايدك يا عم على اى برنامج من دول .. دة انا ات"تيييت "... من البرنامج دة..... وبراحتك ياعم .. فعلا الصورة دى احلى كتير

غير معروف اللى هوة محمد جابر قبارى:
شكرا على التعليق ... هو وحشتنى الاذاعة اه.. انما بقى المدرسية دى فيها كلام ... تحياتى

غير معرف يقول...

جميلة جدا يا محمد
واتوقع اداء احسن بعد كده ان شاء الله

بجد احييك انك اقدمت على الفكرة دى
حلوة اقدمت دى ... صح ؟

وبجد ياريت دايما تحاول توصل معانى جميلة زى اللى وصلته هنا

وانا عن نفسى اول حاجة عملتها بعد ما سمعت تهيستك الهادفة دى
انى سيبت بصمة عليها :)

غير معرف يقول...

على فكرة ان الغير معروف
المسمى محمد حسن
صيدلة

Unknown يقول...

دكتور مجمد حسن ... أهلا بيك.. ايه اخبارك واخباؤ احوالك .. ايه يا عم هوة انا اول ما اقولك ان فيه مدونة وكدة تخش .... مش حينفع سمعان الكلام دة .. وابة اخبار فارما كوبى ... يا رب تكون بخير.... لأبجد بصمتك واضحة... تحياتى

القلم السكندري يقول...

ياستير يارب..

(يارب اللي ما يعلق يجيله زغطة)




شكلك ماشي بمبدا اكرام الضيف دفنه


الظاهر كدة انك حاطط ملف صوت مش ظاهر عندي

ولا انا غلطان؟؟

Unknown يقول...

اه صح.... يبقى انت ما عنكش فلاش بلاير .... يا ريت تنزله وتقولنا رأيك ... فى انتظارك... وانتظار رأيك

غير معرف يقول...

محمد حلوة لدرجة فوق الوصف
استمر ليك مستقبل هايل في عالم التهيييييييييس
انت كده شاب كويس
لانك بتطبق المقولة القائلة
هيس هيس هيس تعيش شاب كويس
مبرررررررروك يا ابني انت طلعت طبيعي
هههههه

Unknown يقول...

صباح الزمالة يا مزمّل.. شكرا على التليق .. وبعدين على فكرة انا باتعامل مع الناس بوشين ... وش محترم دة اللى انت بتشوفه فى الكلية .. و....و ... وش اكثر احتراما دة اللى انت بتشوفه على المدونة ... هههه

القلم السكندري يقول...

ايه ياجماعة

نزلنا فلاش بلاير ومفيش فايدة

عبدالرحمن كمال يقول...

الأغنية رائعة والمذيع خنيق لأ مش خنيق ده مذيع ...... ، بس أنا أرفع القبعة للباشا الجدع ، حلوة أوي

غير معرف يقول...

يااااااااااه .. وشك ولا القمر يا عم المهيس .. بدل ما تتريق علي البنيّ، اعمل لكحاجة كده تبيض وشك ..
إخصيّ !

Unknown يقول...

خللى بالك دة العادى بتاعى يا عم المهيس الاكبر ....وبعدين بدون لامؤاخذة انت كلامنجى ....وبعدين فعلا التعليق جه من الرجل المناسب .. شكلك نسيت تاريخك العريض من التسجيلات الصوتية اللى كنت بتفخنا بيه مع السادات .. و.. وبلاش فضايح .. لا بهزر طبعا
انت عامل ايه ومش حقلك واحشنا لأن انا حاسس ان كل ما نقولك واحشنا نفسك بتاخدك وما بترضاش تخش برضه .. دة احنا قربنا نطلق حملة على الفيس للقبض عليك حيا اوميتا .. تحياتى
الدائخ : لذيذة اوى البنى دى

ojg يقول...

سلاموز يا كبير
:))
شوف يا سيدي
-الفكرة
حلوة جداااا
-التناول
رااااااائع وسلس
-اختيار الأغنية المعبره عن الفكرة
مفيش أحسن من كده
-الهندسة الصوتية
كارثة ، بس هنعديها عشان أول مرة
اطلب من الدائخ الإمدادات البرمجية التسجيلية التقطيعية الريميكسية
بسرعه عشان عايزة الحلقة الجاية تكون فظيعه شنيعه بشيعه
اتفقنا؟؟
بس بجد تسلم أفكارك
:)
بيس

Unknown يقول...

بيس اكبر يا وزة .... فعلا انا بضم صوتى لصوتك عشان الامدادات البرامجية التقطيعية المهلبية .. ووالله الهندسة دى مش بايدى .. معرفش غيره " ويندوز ريكورد " المعفن البدائى .... شكرا على التعليق ...

عبدالرحمن كمال يقول...

عبده بيقولي إخصي ؟ عايزني أخصي مين؟
بس ممكن أعرف الأغنية أسمها إيه ؟
آخر حاجة انتظروني إن شاء الله في خلال هذه العقود القادمة

Unknown يقول...

حبقى اقولك على جنب فى الكلية ت... مين ؟؟.... وبعدين انا على حد علمى ان العقد دة 10 سنين .... حنستنى حضرتك بقة عشرات السنين؟؟؟... وبعدين حتى لو كدة ...انا مستنيك ...
على فكرة الأغنية اسمها " الشتا "

Related Posts with Thumbnails
 
Share
ShareSidebar